Skip to main content

Mobilepay lancerede den 12. marts en ny platform.

Desværre har ændringerne bevirket at vi oplever problemer med betaling via Mobilepay i vores betalingssystem.

Det er endnu ikke lykkedes for Club Nords leverandører at lokalisere problemerne, og derfor kan man have problemer med at ny- eller gentegne sit medlemsskab via Mobilepay.

– Vi arbejder hårdt på at få løst udfordringerne hurtigst muligt, og beklager de gener det måtte medføre, fortæller Lars Bisgaard Andreasen fra TV2 Nord.

Han ærger sig over at medlemssystemet ikke fungerer som det skal.

-Det er jo ikke nogen hemmelighed at vi har døjet med det nye system vi købte i 2022 og som blev implementeret i juledagene samme år.

På et møde i starten af 2023 blev Club Nord lovet at alt ville fungere optimalt fra den 5. marts, hvilket desværre ikke er tilfældet.

-Ændringerne i Mobilepay har tilsyneladende skabt nye problemer som der nu skal findes en løsning på og vi bliver derfor nød til igen at væbne os med tålmodighed.

Han håber på en snarlig løsning, men er samtidig bange for at man skal helt hen på den anden side af påske før alt fungerer optimalt igen.

-Vi er rigtig trætte af situationen, ikke mindst på grund af de gener som det medfører for vores medlemmer, men også fordi at vi ikke har nogen mulighed for selv at udbedre skaderne.

Oplever du problemer vil Club Nord rigtig gerne høre om dem, da vi derigennem får et bedre overblik over omfang og udfordringer. Send gerne en mail til:

clubnord@tv2nord.dk