Siden Club Nord lancerede den nye hjemmeside i august 2024, har vi været udfordret af problemer med medlemssystemet.
Vi har desværre erfaret at den automatiske gentegning ikke fungerer ved alle medlemmer.
Derfor vil det være en kæmpe hjælp, hvis du vil være opmærksom på, hvornår din husstands medlemskab skal fornyes.
- Du kan tjekke dit abonnement på denne måde:
Log ind på www.clubnord.dk
Gå ind under “Min konto”
Vælg: “Mit abonnement”
Her kan du se betalingsdato, og du kan også forny dit medlemskab, hvis betalingen ikke er gået igennem.
Baggrund
I 2024 valgte vi at skifte hjemmeside/medlemssystems samarbejdspartner, da den daværende løsning ikke fungerede som lovet.
Desværre er det stadig problemer fra denne periode vi døjer med. MEN, der er lys i mørket. Når vi kommer længere ind i 2025 og den nye løsning har fungeret i et år, vil udfordringerne være ovre, i det alle medlemmerskaberne vil være uploadet i vores nye system.
Vi vil gerne endnu engang sige STOR TAK til de medlemmer, der har været berørt af de tekniske udfordringer. I har været fantastisk tålmodige og taget det hele med godt humør.
Skulle du opleve problemer med fornyelse, vil vi meget gerne have en mail fra dig, så vi kan guide dig på rette vej.
Send en mail på: clubnord@tv2nord.dk
Du er naturligvis forsat altid velkommen til at ringe til Club Nord – tlf. 20 28 02 25 – er åben på hverdage fra kl. 10 – 12.
Her sidder Malene klar til at guide jer.
Mange hilsner
Lars og Malene fra Club Nord