Spring til indhold

‘Teknisk fejl’ – ‘kritisk fejl’ melding kan forekomme ved betaling

Siden vi for godt tre uger siden lancerede Club Nords nye hjemmeside, har vi været udfordret af problemer med integrationen af vores medlemssystem.

Disse problemer skulle nu være løst, dog arbejder vores teknikere stadig på, at nogle medlemmer kan få beskeden “Teknisk fejl” eller “Kritisk fejl”, når de forsøger at gennemføre deres betaling for medlemskabet. Hvis dette sker for dig, så send os en mail med problemet, så bliver fejlen udbedret hurtigst muligt.

Vi vil gerne endnu engang sige STOR TAK til de medlemmer, der har været berørt af ændringerne. I har været fantastisk tålmodige og taget det hele med godt humør.

Skulle du komme ud for problemer, vil vi meget gerne have en mail fra dig, så vi kan videregive fejlen med det samme til vores tekniske supportafdeling.
Send en mail på: clubnordsupport@tv2nord.dk .

Du er naturligvis forsat altid velkommen til at ringe til Club Nord – tlf. 96 96 96 96 (Samme nummer som TV2 Nord) – er åben på hverdage fra kl. 10 – 12.
Her sidder Malene klar til at guide jer.

Mange hilsner

Lars og Malene fra Club Nord:)

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomRetur til butikken