Spring til indhold

Udfordringer med hjemmesiden løst

Siden vi for godt tre uger siden lancerede Club Nords nye hjemmeside, har vi været udfordret af problemer med integrationen af vores medlemssystem.

Disse problemer skulle nu være løst.

Vi kan naturligvis ikke garantere, at der ikke fremover vil være enkelte tilfælde, som vi skal have løst, men vi kan heldigvis se en gradvis nedgang i antallet af henvendelser i sidste uge, og en markant nedgang fra mandag i denne uge.
Derudover kan vi konstatere, at langt størstedelen af de henvendelser, vi har fået de seneste dage, bunder i, at vores medlemmer skal vænne sig til, at man skal være logget ind for at kunne nyde godt at vore mange fordele og tilbud.
Så vi tror, at vi er på rette vej.

Jeg vil gerne sende en STOR TAK til de medlemmer, der har været berørt af ændringerne. I har været fantastisk tålmodige og taget det hele med godt humør.
Vi vil ikke lægge skjul på, at der er brugt MANGE timer på den nye hjemmeside i månederne op til, men sandelig også i ugerne efter lanceringen for at få alt til at fungere på bedst mulige måde for jer medlemmer.
Det har kostet meget arbejde til ud på de sene aftentimer, men det er sliddet værd når resultatet – trods alt – viser sig at blive rigtig godt.

Vi vidste, at der ville dukke udfordringer op. Det kan IKKE undgås, når man skal lave en helt ny hjemmeside og integrere den med medlemssystem. Uanset hvor meget man forbereder sig, så kan man ikke forudsige, hvordan koder og andre tekniske spidsfindigheder reagerer, når de blandes sammen:)

Hvorfor en ny hjemmeside?
Det spørgsmål er vi blevet stillet en del gange. Svaret er enkelt. Vi var simpelthen tvunget til det.
Den “gamle” side var efterhånden forældet og faktisk så gammel, at der ikke længere var nogen, der kunne supportere systemet, hvis det fik nedbrud. Derudover så var der GDPR regler, som også gav udfordringer, og sidst men ikke mindst var der sikkerhedsmæssige grunde, som vi ikke bare kunne ignorere.
Så der var ingen vej udenom.

Skulle du komme ud for problemer så ring endelig.
Club Nord telefonen – 96 96 96 96 (Samme nummer som TV2 Nord) – er åben på hverdage fra kl. 10 – 12.
Her sidder Malene klar til at guide jer.
Du kan også sende en mail på: clubnord@tv2nord.dk

Mange hilsner

Lars fra Club Nord:)

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomRetur til butikken